Ångerrätt och returservice:
Var vänlig kontakta Bipollen.se innan du returnerar några produkter.

Det är bra om du som konsument kontrollerar leveransen för att se att den är korrekt samt felfri. Vid eventuellt klagomål kontaktar du som kund Bipollen.se och ger den information som är relevant samt anledningen till klagomålet.

Villkor vid returnering:
Du kan returnera produkten inom 14 dagar från att den levererats. Produkten måste vara i nyskick. Om produkten är förstörd eller använd ska den inte returneras. Tänk på att inkludera dina kontaktuppgifter när du returnerar varan, och om möjligt även spårningsnumret för varan. Bipollen.se föreslår att du ber om ett kvitto samt ett paket–ID från ditt leveransombud, då det gör det enklare att följa det returnerade paketet om nödvändigt.

Bipollen.se kommer att göra en återbetalning om varan når oss i önskat skick. Betalade du via faktura kommer vi att behöva ett kontonummer för att kunna föra över återbetalningen. Enklaste sättet är att du i ett mail skriver kontouppgifterna i samband med beskrivningen av varför du vill returnera varan.

När du returnerar produkten så kom ihåg att markera paketet med ”RETUR”. Bipollen.se står inte för de kostnader som förekommer vid returen.

Skador vid transport:
Om leveransen försvinner på väg till dig, eller om du vid hämtande av leveransen märker att den blivit på något vis skadad, så ska du så fort som möjligt höra av dig till Bipollen.se.

Ej uthämtad vara:
Hämtar du ej din beställning inom 14 dagar från att den nått ditt leveransombud så äger Bipollen.se rätten att debitera dig kostnaden för återfrakten till oss

Vid frågor kontakta: info@honungsbruket.se